Ya ben dengesizim ya da çevremde bir dengesizlik var !

1-Opera internet browserını kullananlar varsa bilirler.Hızlı başlat diye bir menüsü vardır,en sevdiğiniz sitelerin resimleri orada gözükür.Ben az önce abartmıyorum 3 dakika boyunca online (Devamı için tıklayın...)

sipariş verdiğim kitap sitesini aradım.Meğer gözümün önündeymiş...

2-Yine az önce, kitap sitesini bulup tıkladıktan hemen sonra, muhteşem mentol ferahlığı veren sakızı ağzıma atacağım diye gözüme yerleştirdim.Tamam bu bir salaklık örneği, hatta göbeğinizi açıp sizde deliler gibi gülebilirsiniz izin veriyorum ama hangi insan böyle bir yeteneğe sahiptir, soruyorum size?
(Ayrıca neden göbeğimizi açıp gülüyoruz onuda anlamış değilim) :D

 3-Dolmuş ile eve gelirken son ses müzik dinlerim, genelde her zamanda yaparım bunu ve yine her zamanda bateri çaldığımdan ötürü bir ritim tutma girişimindeyim.Ama bu sefer yine aynı mekan ve davranıştayken yanımdaki adam bana bakıp bakıp, sanki "Yeter! dur artık, dolmuşu devireceksin" dermişcesine 4 defa baktı.Saydım vallahi.Ama benden önce indiği için bu sayısını daha fazla arttıramadı heheheh :D

4-Teyzemin cafesinde bütün gün arkadaşlarım ile takıldıktan sonra teyzem, patadanak, damdan düşercesine "Bu akşam bir doğum günü partisi var!" dedi. Teyzem çok çakaldır ayıptır söylemesi. O bir kere o lafı söyledi mi tamam. Benim içime habire büyüyen bir vicdan azabı tohumunu ekmiştir demektir. Çünkü biliyor benim onu o yoğunlukta yalnız bırakmayacağımı. Az değilsin teyzem ha :D Ama seviyorum seni haberin olsun.Bu arada iki teyzem var.Bu bahsettiğim küçük olanı ;) Diğeride 10 numara yeteneklidir.(Bkz : Teyzem ve Apple pie)

5-Ekmek fırınına gidip "Abi tam tahıllı ekmek var mı?" diyince adam önünde ki boşalan tezgaha baktı.E tabi ardından bende baktım ve ne göreyim, harbiden tezgah boş.Sonra adam bana bakınca "Kalmamış abim" dedi. O anda benim dengesiz olmama rağmen o adama tav oldum.Neden bilmiyorum ama tezgahının boş olduğunu bilmiyor musun be adam? Gerçi bende akşam 8'de gidersem fırına tabi tam tahıllı ekmek kalmaz.Burada galiba sadece dengesiz olan benim...

6-Günlerdir dört gözle aramasını beklediğim kitapçımdan hala haber yok. Şöyle anlatayım ben size; Adamdan bir kitap istedim, "İstanbul'dan getirtebiliriz, yaklaşık 5 gün sürer" dedi."Peki o zaman" dedim."Tamam" dedi. "İyi günler" dedim. "Güle güle,İyi günler" dedi. Deyiş o deyiş.Bir daha haber çıkmadı adamdan. Bende adama inat dün internetten sipariş verdim kitabımı. Eğer yarın öbür gün ararda "Kitabınız geldi Beyefendi" der ise, küfür edip kapatıcam yemin ediyorum...

7-Bu blog daha yeni biliyorum. Takipçileriminde zamanla artacağını ümid ediyorum.Bugün bloga girdiğimde 2 olan takipçi sayımın 4 olduğunu gördüm ve sanki Bakugan'ına Muhittin ismini verip onunla top oynamaya giden bir Türk çocuğu gibi mutlu oldum...Neden Bakugan derseniz, topaç ve uçurtmalar eskide kaldı. Devir Bakugan devri :D

8-Bana 93,50 TL değerinde 2 aylık fatura yollayan TTNET'i şiddetle ve esefle kınıyorum...HIH

9-Bir üstteki yazımda "Esef"in kelime anlamından emin olup da yinede Googleda aratan beni şiddetle ve esefle kınıyorum...

10-"Giriş Dengesizlik Gerilimi" terimi bir elektronik terimdir ve okuduğum bölümde bu sıkça geçiyor...Bu günlerde bunu sıklıkla kendime söyleyip, kendimi yersiz yere geriyorum. Yaklaşan finallerden olsa gerek. Bari bir yeşil çay koyayımda kendime geleyim.

2 yorum: (+add yours?)

Mia Wallace dedi ki...

esef ama gerçekten garip kelime

Unknown dedi ki...

hangimiz garip değiliz ki değil mi?
benim de kaç çay diye soran garsona three diye cevap vermişliğim var mesela...kimbilir nerelerdeysem o arada...sonra uyanıp bugün yarın değil ki diyip geri uyumuşluğum ve bir finalimi kaçırmışlığım var:) sonraaaa sigarayı bırakıp elime arkadaşlarımın tutuşturduğu çubuk krekeri kültablasında söndürme girişiminde bulunmuşluğum var....bugün kendimi rezil etme günüm olduğu için burda durmazsam hayatımın saçmalıklarının hepsini öğrenmek zorunda kalacaksın:)
yalnız bırakmadığın için de ayrıca sevgiler saygılar:)

Yorum Gönder